U moet ingelogd zijn om dit item te bekijken.
Hoe in te schrijven op GDM ?
Nationale coördinatiediensten
-
Afdeling 1: Coördinatie van het archieftoezicht, advies, coördinatie van de verwerving publiekrechtelijke archieven
-
Afdeling 2: Digitale archivering, digitalisering, digitale studiezaal
-
Afdeling 3: Coördinatie voor de externe communicatie en valorisatie, relatie tot de klanten, externe betrekkingen, mecenaat, sponsoring, marketing (Shop), E-commerce, tentoonstellingen, verkoop publicaties, .
-
Afdeling 4: Publiekswerking Algemeen Rijksarchief en collectiebeheer. Algemeen Rijksarchief (acquisitie, dépotbeheer, ontsluiting): Ancien Régime
-
Afdeling 5: Collectiebeheer Algemeen Rijksarchief (acquisitie, depotbeheer, ontsluiting): Hedendaagse periode
-
Afdeling 6: Koninklijk Paleis (onthaal, publieke dienstverlening, ontsluiting en verwerving)
-
Afdeling 7: Rijksarchief te Brussel (Onthaal, publieke dienstverlening, ontsluiting en verwerving)
-
Afdeling 8: West-Vlaanderen
-
Afdeling 9: Oost-Vlaanderen
-
Afdeling 10: Antwerpen
-
Afdeling 11: Limburg
-
Afdeling 12: Vlaams-Brabant
GDM, wat is dat?
GDM, wat is dat?
De Gids der Ministeries is een gids van meer dan 1.200 bladzijden die duizenden inlichtingen bevat over de organisatie van de overheidsdiensten.
U vindt er de functies en de contactinformatie van de kabinetten en de personen die in de ministeries werken.
- Meer dan 1.200 bladzijden en 15.000 fiches die regelmatig worden geüpdatet.
- Een aan de stroom aangepaste zoekmotor die een gebruikscomfort biedt en waardoor u een steeds intuïtievere toegang tot de gegevens krijgt.
Contact opnemen
e-Mail : info@gdm.be
Jourdanstraat 148 - 1060 Brussel
Fax : 02.241.08.32 - BTW 0432.524.483